Wednesday, January 18, 2012

SF Beauty Original : Latest Packaging 2013

Assalamualaikum semua =)
PROMOSI BULAN OCTOBER DAN NOVEMBER RM80/FULL SET
Pastikan ORIGINAL dari kami
Bungkusan paling terkini dari SF Beauty..

Jenis kulit muka saya
Putih kuning
Jerawat bila datang bulan atau stress
Berminyak jika tidak cuci muka
Banyak bintik-bintik hitam (pigmentation)
Sunburn

2011
Seperti biasa segmen kali ni saya nak tekankan produk apa yang saya gunakan sekarang.. sebab ramai yang tanya muka saya pakai apa, nampak flawless jer.. jerawat pun makin kurang.. 

Sebelum ni pun memang ramai yang tanya tapi saya tak nak kongsi lagi dengan sesiapa sebab belum abis tempoh pakai produk tu lagi.. selepas 3 minggu saya pakai baru saya yakin untuk beritahu semua mengenai produk apa yang saya gunakan sekarang.. =)

Jadi produk yang sangat berkesan untuk kegunaan semua jenis kulit ada dua yang saya shorkan pada semua.. pertama Sabun Kojic dan keduanya adalah Aura Maya (AM)..


BOLEH ORDER RM40 (TERMASUK POSTAGE)
013-7549240

Sabun ni saya dah beli dua kali dah.. lama juga saya pakai.. dekat 6 bulan rasa.. memang serasi dengan muka saya.. kalau mula-mula pakai memang muka gebu jer.. dan sangat tak berminyak.. so memang senang nak make up selepas guna sabun ni.. saya cadangkan bagi sesiapa yang banyak jerawat.. cuba la pakai sabun ini dulu dan lepas jerawat korang reda sikit.. korang cuba pakai produk yang ke dua saya pakai..

Bila sudah 6 bulan saya gunakan sabun kojic, saya pun minta la pendapat akak kat fb ni tau.. saya nak tukar produk plak sebab sabun pun nak abis.. akak ni cadangkan try la guna Aura Maya.. masa tu akak tu tak mula jual lagi produk AM ni.. tapi saya ni bila dah yakin dengan seorang pembekal.. saya tak ragu-ragu nak cuba.. so saya pun order la.. seingat saya dapat produk baru ni tengah bulan Disember 2011.. dan saya pakai sehingga sekarang =) hasilnya sungguh menakjubkan..

Pendapat saya sebagai pengguna Aura Maya sekarang, produk ni dapat memutihkan kulit muka kita dalam masa 2 minggu.. dan ia mengelupas secara halus dan lembut.. tak sakit la kalau gunakan Aura Maya.. cuma dalam masa dua minggu ni kena sabar sikit la sebab tak boleh nak pakai bedak atau sebarang make up pun pada muka.. so memula pakai tu memang muka akan nampak berminyak dan gatal-gatal sedikit.. tapi sekarang dah sangat serasi.. dan boleh pakai make up seperti biasa =)

Aura Maya saya =) takleh curi.. kekeke
Korang semua boleh lihat perbezaan muka saya dulu dan sekarang.. dulu sangat kusam dan sekarang sangat gebu.. (bagi saya laa =P) Alhamdulillah kulit muka sekarang lebih baik dari sebelum ni.. syukur sangat.. gambar kat bawah ni yang original dari camera yer.. saya tak edit pun untuk post kali ini =)
Sebelum gunakan Aura Maya..
Jerawat susut kerana menggunakan Sabun Kojic.. =)
Hari ketiga gunakan Aura Maya.. muka sedikit berminyak..
Proses penanggalan kulit mati yang terkena cahaya matahari :)

Setelah dua minggu menggunakan Aura Maya dan hasilnya.. =D kepada korang yang mempunyai gelap di bawah mata tu jangan risau sebab dengan Aura Maya boleh selesaikan masalah korang.. saya ni still nampak gelap bawah mata tu sebab memang keturunan mata bahagian bawah tu ke dalam.. sampai bebila pun tak dapat hilang buat saya =)

Muka sekarang senang sangat nak make up.. simple make up.. tak payah nak touch up bedak tebal-tebal lagi..
**gambar ni original dari Ipod.. tak edit pun tau.. wink wink =D

2012-2013
Oleh kerana AM sekarang gunakan formula baru.. krim siang dia dah takda.. sekarang ditambahkan serum dalam set tu.. tapi ramai customer saya yang mana guna AM baru ni kata tak berapa berkesan.. jadi mereka mahukan krim lama. Jadi saya syorkan guna SF Beauty.. Produknya adalah lebih kurang sama.. dan kesan pun memuaskan sangat.. ramai sangat berpuas hati dengan produk ni dan saya sudah jual beratus set dah.. syukur alhamdulillah.. siapa yang nak order..

Dah dekat 2 tahun lebih gunakan produk SF Beauty sangat memuaskan hati.. kulit terasa macam kulit baru.. sel-sel kulit mati semua hilang.. cuma tahi lalat jela susah sikit nak hilang.. hehe.. bintik-bintik hitam makin kurang.. tapi ada sesetengah customer saya tu bintik-bintik hitam dia memang hilang terus.. untung sangat, saya ni memang bintik-bintik hitam dari bawah kulit.. tebal juga dan susah nak hilang.. cuma pudar sikit jer.. jerawat memang susah nak tumbuh sekarang.. =D

Boleh order

1) melalui sms : 013-7549240
2) melalui fb : SF BEAUTY ORIGINAL
3) melalui email : suweetcity_luv@yahoo.com


2 MINGGU ANDA PASTI NAMPAK PERUBAHANNYA.. PERCAYALAH..

Sebarang pembayaran harus dilakukan dahulu sebelum proses pengeposan beserta BUKTI PEMBAYARAN
MAYBANK
SITI SUHAILA BT RADENAN
162487123670

CIMB
SITI SUHAILA BT RADENAN
08210013826529

BIMB
SITI SUHAILA BT RADENAN
01014020461393


Testimoni dari kawan tempat kerja saya

Testimoni dari customer saya


ORANG LEBIH PERCAYA DENGAN PRODUK INI KERANA TIDAK BERLAKU PENGELUPASAN YANG TERUK SEPERTI PRODUK LAIN.. DAN IA MERAWAT SECARA SEMULA JADI..

SEBARANG PEMBELIAN BOLEH SMS

013-7549240 (SUHAILA)

HARGA SANGAT BERPATUTAN BERBANDING STOKIS LAIN ^_^ 

PROMOSI BULAN OCTOBER DAN NOVEMBER RM80/FULL SET

3 comments:

Best Buy Beauty said...

thanx dear.. 4 ur info u la 1st customer i yg cuba AURA MAYA.. thanx sbb percayakan i untuk kenalkan u produk ni.. cun sngt kulit u..!!

Ummi_R❀salici❀us said...

wah...macam nak try jer.....

.::: Princess MOMOY :::. said...

dah cuba 2 wk smlm , mmg muka mabeles
suka
nak share pix tapi nak tunggu set tu abes dulu

Susyinstagram